Voor onze moderne, geaccrediteerde apotheekhoudende huisartsenpraktijk in Nispen zoeken wij:
Een gediplomeerde en ervaren apothekersassistente met kennis van Pharmacom, die zin heeft in een veelzijdige functie met veel zelfstandigheid.
 
Wie zijn wij?
Ons huidige team bestaat uit 1 huisarts, 1 HIDHA, vanaf maart 1 AIOS, 1 POH-S, 1 POH-GGZ, 2 apothekersassistentes, 3 doktersassistentes en een financieel/administratief medewerker.
Sinds 2016 zitten wij in een modern pand en voeren we veel medische handelingen uit in onze eigen praktijk.
 
Wie zoeken wij?
Ter vervanging van een apothekersassistente zoeken wij een enthousiaste en leergierige gediplomeerde apothekersassistente, die door (ruime) ervaring het vak ruimschoots onder de knie heeft en zelfstandig kan werken.
Verder iemand die bekend is met Pharmacom en de processen in de apotheek, zoals baxterrollen en herhaalservice.
Nauwkeurigheid, initiatiefrijk, stressbestendigheid, zelfstandigheid, goed kunnen schakelen tussen diverse taken en goede communicatieve vaardigheden zijn belangrijke eigenschappen.
Verder zoeken wij iemand die flexibel is en in geval van (tijdelijke) ziekte en vakantie de uren van haar collega kan overnemen.
 
Wat bieden wij?
Wij bieden een functie voor minimaal 3 dagen (27 uur) per week.
In eerste instantie op basis van een jaarcontract, met uitzicht op vast contract.
Werkdagen zijn bespreekbaar in overleg met duo collega.
Salariëring en arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Huisartsenzorg. Hiertoe behoren onder andere: pensioen bij PFZW, 8% vakantiegeld, eindejaarsuitkering, reiskostenvergoeding.
 
Solliciteren via
Weet jij van aanpakken en spreekt bovenstaande je aan?
Dan ontvangen we graag je motivatiebrief met CV per post of via mailadres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 
Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Nispen
Rozenakker 17
4709 BL Nispen
Tel.: 0165-365258
 
Om de vacature te printen: Vacature apothekersassistente

 

 

 

 

 

Wanneer de huisartsenpraktijk dicht is, kun je de huisartsen spoedpost bellen, maar let op!:

De huisartsen spoedpost bel je in de avonden, nachten, weekenden en tijdens feestdagen alleen wanneer je dringend medische zorg nodig hebt. Er is sprake van spoed.

Is er geen sprake van spoed? Dan wacht je tot de volgende werkdag en bel je de eigen huisarts.

Wil jij meer informatie over wanneer je de huisartsenpraktijk belt en wanneer je de huisartsen spoedpost belt?

Neem dan eens een kijkje op deze website, gemaakt door de huisartsenposten in Brabant.

De huisartsen spoedpost in deze regio is: Huisartsenposten West-Brabant

Wij ervaren dat het steeds drukker wordt aan de telefoon.

Samen kunnen we ervoor zorgen dat dit minder wordt.

- Maandag en vrijdag zijn altijd erg drukke dagen met telefoontjes.

Indien u een niet dringende vraag heeft, verzoeken wij u op een andere dag te bellen.

- Probeer de gesprekken zo kort mogelijk te houden.

- Bel op de juiste tijd. De beltijden staan vermeld op de startpagina van onze website. 

U kunt ook online contact met ons opnemen via MijnGezondheid.net , dit kan 24 uur per dag 7 dagen per week.

Om gebruik te maken van MijnGezondheid.net dient u eerst in te loggen met uw DigiD. Een uitgebreide beschrijving staat op deze website onder het tabblad MijnGezondheid.net

 

Belangrijke informatie als u bloed laat prikken of bijvoorbeeld urine laat onderzoeken.

Bent u verzekerd bij Zilveren Kruis, De Friesland, Interpolis, FBTO, Pro Life of ZieZo, dan:

  • Krijgt u binnenkort een rekening van Stichting SofaLab voor (bloed)onderzoek.
  • De rekening dient u binnen 30 dagen te betalen.
  • De rekening kunt u doorsturen naar uw zorgverzekeraar.
  • Uw zorgverzekeraar maakt vervolgens het bedrag aan u over of verrekent dit met uw eigen risico.

Vragen over deze rekening?

Om uw huisartsenpraktijk te ontlasten verzoeken wij u, om uw vragen te mailen naar: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

U kunt ook bellen met onze Servicedesk via 088 – 488 04 22.  Bereikbaar op maandag en donderdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Steeds meer zorgverzekeraars voeren een preferentiebeleid. 

Bij meerdere geneesmiddelen met dezelfde werkzame stof mag de zorgverzekeraar bepalen welke variant hij vergoedt. Dit is het preferentiebeleid. De zorgverzekeraar vergoedt dan alleen dit specifieke merk aan hun verzekerden. Dat is voor u in principe niet erg, omdat het voorkeursmedicijn dezelfde werkzame stof bevat en daardoor net zo goed is. Meestal kost het u ook nog eens minder (eigen risico).


De apotheek moet het merk leveren dat de zorgverzekeraar verlangt, anders krijgt u als patiënt het niet vergoed. Wij hebben hier helaas geen invloed op. Alleen in zeer uitzonderlijke gevallen maakt de zorgverzekeraar een uitzondering, maar alleen als dit strikt medisch noodzakelijk is en u al andere merken heeft geprobeerd. Dit kunt u dan met de dokter bespreken.


Als er geen medische noodzaak is om het andere merk te gebruiken, maar u wilt dit toch, dan moet u dit zelf betalen (direct aan de balie). U krijgt achteraf géén vergoeding van uw verzekeraar, ook niet het bedrag wat u vergoed zou krijgen voor het voorkeursmedicijn. Helaas zijn medewerkers van een zorgverzekeraar hier niet altijd goed van op de hoogte en vertellen ze u mogelijk iets anders. Wij willen u graag goed informeren om teleurstelling achteraf te voorkomen.

Als u het niet eens bent met het beleid van uw zorgverzekeraar, verzoeken wij u contact met hen op te nemen, of u (volgend jaar) te verzekeren bij een andere zorgverzekeraar.

Per 1 mei 2021 voert ook CZ een preferentiebeleid in. Bent u verzekerd bij CZ? Dan krijgt u na 1 mei mogelijk een ander merk medicijnen dan u gewend was. Op deze pagina legt CZ uit wat hun voorkeursbeleid voor u betekent. 

Vanaf 4-4-2022 veranderen de dagen dat de bestelling bij ons wordt geleverd.

Dit heeft gevolgen voor de afhaal dagen als u de zelf medicatie besteld.

 

Medicatie besteld op zaterdagzondagmaandag, dinsdag of woensdag: kan vanaf vrijdag na 15.00 uur opgehaald worden.

Medicatie op donderdag of vrijdag besteld: kan vanaf dinsdag na 15.00 uur opgehaald worden.

Dit zijn vanaf dagen, de medicatie ligt vanaf dan klaar voor u. Uiteraard kunt u op een latere dag de medicatie ook komen halen!

De medicatie kan ook voor u in de afhaalautomaat geplaatst worden, geef dit dan aan bij de bestelling.

 

Een ideale uitkomst is gebruik maken van onze herhaalservice: u hoeft dan zelf niet meer de medicatie (die u dagelijks gebruikt) te bestellen, dit houden wij voor u bij. 

Kijk voor meer informatie op deze website onder het kopje Apotheek.

 

We hebben sinds 17-3-2021 een nieuwe telefooncentrale.

Het keuzemenu is gewijzigd, luister het keuzemenu daarom helemaal af.

- Voor vragen over medicatie, kunt u nu direct kiezen voor contact met de apothekersassistente.

- Indien u arts of zorgverlener bent en belt voor intercollegiaal overleg heeft u ook een aparte keuzemogelijkheid.

 

U kunt uw medicijnen nu ook ophalen via onze afhaalautomaat.

Voordelen van de afhaalautomaat

De automaat is veilig, eenvoudig en 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar, dus ook buiten de openingstijden van de apotheek.

U bepaalt zelf het gewenste moment van afhalen, zonder dat u daarvoor moet wachten in de apotheek.

Hoe werkt het?

Aanmelden

Onze assistentes zullen actief vragen of u gebruik wilt maken van de afhaalautomaat, u heeft hiervoor een mobiel telefoonnummer nodig.

U kunt uiteraard ook zelf aangeven aan de assistente dat u gebruikt wilt maken van de afhaalautomaat.

Voor medicijnen waarvoor u zelf moet betalen, kunt u gebruik maken van de pinautomaat die in de afhaalautomaat zit.

Ontvangen Afhaalcode

U heeft uw medicijnen besteld via MijnGezondheid.net, de assistente of via de receptenlijn.

Op het moment dat uw medicijnen klaar staan in de afhaalautomaat, dan ontvangt u een SMS-bericht met daarin uw afhaalcode.

Uw medicijnen kunt u vanaf dat moment ophalen via de afhaalautomaat.

Let op!: Deze code blijft 72 uur actiefDaarna vervalt de code en worden uw medicijnen uit de afhaalautomaat gehaald. 

U dient de medicatie dan af te halen in de apotheek, gedurende de reguliere openingstijden.

Medicijnen afhalen

De afhaalautomaat bevindt zich aan de buitenzijde van de praktijk in de nieuwe aanbouw. Als u op de parkeerplaats voor het pand staat is dit rechts naast de wachtkamer.

Zorg dat u uw afhaalcode bij de hand heeft. 

Volg de instructies op het scherm van de afhaalautomaat.

Na het intoetsen van de afhaalcode drukt u op OK.

Met de afhaalcode kunt u maar één keer het afhaalvak openen (pas op: de klep gaat zwaar open).

Let erop dat u alle medicijnen uit het afhaalvak meeneemt, u bent hier namelijk zelf verantwoordelijk voor.

Wilt u nog een filmpje bekijken hoe het werkt, klik dan hier 

Wat kan er niet via de Afhaalautomaat?

De Afhaalautomaat is niet geschikt voor grote verpakkingen en koelkastproducten.

Ook eerste uitgiftes doen wij niet in de afhaalautomaat. Deze staan voor u klaar in de apotheek.

 

 

Breadcrumbs

Terug naar boven